Anasayfa Haberler 19 MAYIS ATATÜRK’Ü ANMA, GENÇLİK VE SPOR BAY...

19 MAYIS ATATÜRK’Ü ANMA, GENÇLİK VE SPOR BAYRAMI COŞKUYLA KUTLANDI


Antakya Belediye Başkanı İbrahim Naci Yapar, 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı dolayısıyla düzenlenen kutlama programına katıldı.

 

Hatay Merkez Kapalı Spor Salonu’nda gerçekleştirilen törene Başkan Yapar’ın yanı sıra Hatay Valisi Mustafa Masatlı, Hatay Büyükşehir Belediye Başkanı Mehmet Öntürk, Hatay Milletvekilleri, İl protokolü, eğitim camiası, öğrenciler ve vatandaşlar katılım gösterdi.

 

Törende Hatay’daki birçok okuldan öğrencilerin hazırladığı koreografiler, halk oyunları, sportif performanslar ve sahne gösterileri sergilendi.

 

Başkan Yapar, törende emeği geçen herkese teşekkür ederek başta Gazi Mustafa Kemal Atatürk ve silah arkadaşları olmak üzere tüm şehitleri rahmet ve minnetle andı ve 19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı’nı kutladı.

 

Tarih: 20.5.2026
Copyright © 2024 | Antakya Belediyesi | Web Tasarım Deltawebsistem