5. GELENEKSEL CEMİL MERİÇ İRFAN VE SANAT GÜNLERİ AÇILIŞ PROGRAMI
Antakya Belediye Başkanı İbrahim Naci Yapar, Hatay
Büyükşehir Belediyesi, Reyhanlı Belediyesi ve Reyhanlı Kaymakamlığı iş
birliğiyle düzenlenen “5. Geleneksel Cemil Meriç İrfan ve Sanat Günleri” açılış
programına katıldı.
Yenişehir Gölü Sosyal Tesisleri’nde düzenlenen
açılış programına Başkan Yapar’ın yanı sıra, Reyhanlı Kaymakamı Muharrem Coşgun,
Cemil Meriç’in kızı Prof.Dr. Ümit Meriç, Reyhanlı Belediye Başkanı Ahmet Salman
Yumuşak, il protokolü ve çok sayıda vatandaş katılım gösterdi.
Etkinlikte olmaktan memnuniyet duyduğunu belirten
Başkan Yapar, büyük düşünür Cemil Meriç’i rahmet ve minnetle anarak, etkinlikte
emeği geçen herkese teşekkür etti.
Tarih: 14.5.2026