Antakya Belediyesi’nce, Aşure Günü
münasebetiyle Öksüzler Cami ve Yeni Sanayi Cami önünde Aşure ikram programı
düzenlendi.
Programa Belediye Meclis üyeleri, başkan
yardımcıları, daire müdürleri ve çok sayıda vatandaş katılım gösterdi.
Hicri yılın ilk ayı olan Muharrem Ayı ve Aşure
Günü nedeniyle düzenlenen etkinlikte vatandaşlara aşure ikramında bulunuldu ve
Aşure Günü kutlandı.
Etkinliğe katılan vatandaşlar, Aşure Günü
nedeniyle düzenlenen etkinlikten memnuniyet duyduklarını belirterek Antakya
Belediye Başkanı İbrahim Naci Yapar ve Antakya Belediyesi ekiplerine teşekkür
etti.
Tarih: 4.7.2025