Antakya Belediye Başkanı İbrahim Naci Yapar, 30
Ağustos Zafer Bayramı nedeniyle bir mesaj yayımladı.
Başkan Yapar, mesajında şunları kaydetti; “Türk
milletinin fedakârlıklarla kazandığı istiklâl mücadelesini bütün dünyaya
duyurduğu ve sonucunu zaferle taçlandırdığı 30 Ağustos tarihi, kahraman
ordumuzun ve aziz milletimizin şanlı tarihinde önemli bir yere sahiptir.
Kurtuluş Savaşı'nın ilk dönemlerinde, zor
şartlar ve her türlü imkânsızlıklar içerisinde tutuşturulan bağımsızlık meşalesi,
Gazi Mustafa Kemal Atatürk ve silah arkadaşlarının öncülüğünde kahraman
milletimizin azim ve kararlılığı ile 30 Ağustos Başkomutanlık Meydan Muharebesi
neticesinde zaferle taçlanmıştır. 30 Ağustos 1922 tarihi aziz milletimizin
hiçbir zillet ve esareti kabul etmeyeceği, bağımsızlığını ve hür yaşama
iradesini sonu ne olursa olsun hiçbir surette terk etmeyeceğini tüm cihana
güçlü bir şekilde haykırdığı günün adıdır.
Atalarımız bu toprakları canlarıyla, kanlarıyla
vatan yaptılar. Cumhuriyet'i kurdular, yakılan yıkılan Anadolu'yu yeniden inşa
ettiler ve büyük bir kalkınma hamlesi başlattılar.
Bugün, bizler de onların mirasçısı olarak
Türkiye Cumhuriyeti'ni muasır medeniyetler seviyesinin üzerine çıkarmak,
milletimize daha güzel imkânlar sunmak için var gücümüzle çalışıyoruz. Milletçe
elde ettiğimiz başarılar ve ülkemizin geldiği seviye, yolumuzun açık olduğunun
en önemli göstergesidir. Büyük hamleler gerçekleştiren Türkiye geleceğe umutla
bakmakta ve güvenle yoluna devam etmektedir.
Bu düşüncelerle tüm halkımızın 30 Ağustos Zafer
Bayramını kutluyor, başta Cumhuriyetimizin Kurucusu Gazi Mustafa Kemal Atatürk
olmak üzere vatanımız uğruna canını siper eden aziz şehitlerimizi ve
gazilerimizi rahmetle ve şükranla yâd ediyorum.”
Tarih: 28.8.2025